پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119069
آتش‌نشاني در مهار آتش زندان شهرکرد کوتاهي نکرد/ نيازمند حمايت مسئولان هستيم
تاریخ انتشار : 1393/07/08 09:38:16
نمایش : 1596
آتش‌نشاني نه تنها در مهار آتش زندان شهرکرد کوتاهي نکرد بلکه چند ماه قبل از وقوع حادثه نيروهاي خود را براي آموزش و تذکر نکات ايمني به اين محل فرستاديم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مجيد عليپور، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري شهرکرد در مراسم گراميداشت روز آتش‌نشاني با قدرداني از خدمات کارکنان اين سازمان و تبريک اين روز اظهار کرد: هم اکنون پنج ايستگاه فعال آتش‌نشاني در شهرکرد مستقر است و پيش‌بيني مي‎شود ايستگاه منظريه نيز تا دو ماه آينده به بهره‎برداري برسد.

وي افزود: 13 خودروي آب‌پاش، دو خودروي امداد و نجات و دو خودروي بالابر از جمله تجهيزات سازمان آتش‌نشاني استان است و ما در رابطه با خودروي آتش‌نشاني با نردبان بلند با کمبود مواجه هستيم.

عليپور تعداد نيروهاي عملياتي آتش‌نشاني شهرکرد را 50 نفر برشمرد و گفت: اين در حالي است که براي هر ايستگاه آتش‌نشاني بايد 25 نيرو در نظر گرفته شود و براين اساس ما بايد 150 نيروي عملياتي داشته باشيم.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شهرکرد تصريح کرد: اين کمبود نيرو با تلاش و زحمات نيروهاي ما جبران مي‎شود که بايد اين موضوع پيگيري و کمبود نيروي ما برطرف شود.

عليپور بر ضرورت حمايت مسئولان از نيروهاي آتش‌نشاني تاکيد کرد و افزود: ما نياز به حمايت داريم و به ويژه اين حمايت در مقاطعي از زمان و با بروز اتفاقاتي بيش از پيش احساس مي‎شود.

وي با بيان اينکه آتش‌نشاني شهرکرد در مهار آتش زندان شهرکرد کوتاهي نکرده است، گفت: نه تنها نيروهاي ما در زمان وقوع حادثه تلاش بسياري براي مهار آتش و نجات جان زندانيان انجام دادند بلکه چند ماه قبل از بروز حادثه تعدادي از نيروهاي خود را براي آموزش و تذکر نکات ايمني به اين محل فرستاديم.

عليپور خاطرنشان کرد: با وجود تلاش نيروهاي ما در مهار آتش، پس از وقوع اين حادثه اين افراد موردبازخواست و سوال و جواب‌هاي بسياري قرار گرفتند و ما انتظار چنين رفتارهايي را نداشتيم و توقع داريم در اينگونه موارد حمايت‌هاي لازم از ما به عمل آيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html